Reclamații și returnări

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise la adresa vânzătorului într-o stare intactă și, de preferință, în ambalajul autentic, iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător.

Reclamații și Valabilitate

  • În cazul în care, în timpul perioadei de garanție, apare un defect, cumpărătorul are dreptul, în funcție de natura defectului, la următoarele:
  •  dacă este un defect care nu poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total
  •  dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, iar înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • dacă este un defect care împiedică folosirea normală a acestuia, se va dispune înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție
  • reparația defectului va avea loc atunci când respectivul defect - care împiedică folosirea normală - a fost înlăturat de cel puțin două ori în perioada de garanție ori a reapărut.
  • defecte multiple înseamnă cel puțin trei defecte care împiedică folosirea normală
  • în cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

În cazul reclamațiilor nejustificate, solicitantul va fi notificat în scris și înștiințat asupra costurilor de reparare conform constatării servisului autorizat. Reclamantul este obligat să trimită răspuns înapoi, în termen de cinci zile lucrătoare, dacă este de acord cu suma aferentă reparației conform notificării, sau dacă nu dorește reparația. În cazul în care solicitantul nu răspunde în termenul stabilit, se înțelege că nu este de acord, și produsul va fi trimis înapoi reclamantului în starea în care s-a recepționat, reclamantul achitând costul transportului.

În cazul în care servisul autorizat nu confirmă/ nu este gasită deteriorarea reclamată de client, compania iWatch S.R.L are dreptul să perceapă reclamantului costurile de constatare a servisului și taxele de transport.

NU SUNT VALABILE PENTRU ÎNLOCUIRE SAU RETURNARE URMATOARELE MOTIVE:

Garantia pentru ceasuri:

Garantia oferita ceasurilor achizitionate de pe www.iwatchery.ro se refera doar la mecanismul produsului. Dreptul la garanție se pierde în următoarele cazuri:
- produsul a fost reclamat după expirarea perioada de garanție
- produsul a fost instalat, ajustat ori reparat în mod neprofesional
- produsul a fost utilizat în contradicție cu modul de utilizare atașat
- produsul a fost deteriorat de o calamitate - apă, fulger, foc sau descărcare electrică
- în fișa de garanție au fost modificate datele în mod neautorizat 
- deteriorarea sau uzura sticlei, tocului și tragerii (uzura filmului de aur, pietre căzute/zirconiurile) sau curelei
- descărcarea elementului de alimentare
- influența magnetismului și a radiației electromagnetice

In maxim 48 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor tranzactiei respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul obiect cu unul identic sau similar. iWatch S.R.L isi rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat de catre client daca respectivul obiect prezinta urme de purtare sau folosire.

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

În caz că vreți să reclamați produsul, vă rugăm să ne informați în prealabil prin email, Vă contactăm cu instrucțiuni cum să procedați în continuare: info@iwatchery.ro

La adresa menționată pentru reclamații sau returnare (schimbare) produs, acesta trebuie trimis (nu este posibilă remiterea în persoană):

Frogman ID 4285
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor